У цьому модулі ми з'ясували, що:
оцінювання має відбуватися постійно протягом проекту та включати оцінювання всіх вказаних у навчальних цілях знань та навичок;
корисно дотримуватися таких дій при створенні або адаптації форми оцінювання: обмежити кількість критеріїв до необхідних; переконатися, що визначені критерії відповідають сформульованим навчальним цілям; переконатися, що визначені критерії відповідають сформульованим навчальним цілям; продумувати порядок критеріїв.
Поділилися прикладами учнівських робіт.
Обговорили ідеї з залучення учнів до процесу оцінювання.
Проаналізували те, як учні самі проводять оцінювання.
Доопрацювали плани оцінювання.
Створили форми для підсумкового оцінювання.
Переглянули та оцінили приклади учнівських робіт.
Ксеніє, не забувайте про позитивні емоції!!!
ОтветитьУдалитьА так все гаразд !!!
Ксеніє, не забувайте про позитивні емоції!!!
ОтветитьУдалитьА так все гаразд !!!