вторник, 14 февраля 2017 г.

Модуль 8 рефлексія

У цьому модулі ми з'ясували, що:
 оцінювання має відбуватися постійно протягом проекту та включати оцінювання всіх вказаних у навчальних цілях знань та навичок;
корисно дотримуватися таких дій при створенні або адаптації форми оцінювання: обмежити кількість критеріїв до необхідних; переконатися, що визначені критерії відповідають сформульованим навчальним цілям; переконатися, що визначені критерії відповідають сформульованим навчальним цілям; продумувати порядок критеріїв. 
Поділилися прикладами учнівських робіт.
Обговорили ідеї з залучення учнів до процесу оцінювання.
Проаналізували те, як учні самі проводять оцінювання.
Доопрацювали плани оцінювання.
 Створили форми для підсумкового оцінювання.
Переглянули та оцінили приклади учнівських робіт.

2 комментария:

  1. Ксеніє, не забувайте про позитивні емоції!!!
    А так все гаразд !!!

    ОтветитьУдалить
  2. Ксеніє, не забувайте про позитивні емоції!!!
    А так все гаразд !!!

    ОтветитьУдалить